Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Je běh opravdu cesta k sobě?

Druhý týden přípravy na běh Běchovice - Praha 2018. Týden velkých změn v režimu příprav. Konečně trávím čas sám se sebou.

Pondělí - první noc, kterou jsem strávil s náramkem na ruce abych se něco dozvěděl o svém spaní. Ráno ihned do aplikacekouknout, co se naměřilo. A ejhle, zaznamenán čas uspávání dětí jako čas, kdy jsem usnul i já, ale následné 2 hodiny práce u pc to nezaregistrovalo. Takže výsledek? Regeneraci si budu hlídat po svém. Dnes mě čeká v práci jeden z těch dní, kdy nesedím celý den v práci, ale naopak celý den budu na nohou a budu lítat u výkopů.

Den na nohou mě vždy fyzicky dá zabrat, tak jsem zvědav na výsledky hodinek. Práce končí ve 23:50 s výsledkem 21 tisíc kroků. Zajímavé srovnání s kolegou, který byl na místě o 2 hodiny kratší dobu a má na svých Garminech 25 tis kroků.  

Úterý - druhý den ve výkopech, nejdříve ráno nafotit vše co se dodělalo ve tmě - opět krokování... Den byl kratší  a tak součet pouhých 18 tis. Opět se mi však potvrdilo, že tento náramek není úplně to, co bych potřeboval, hodnoty tepu rozlétané, budu si to muset zkalibrovat, anebo...

Středa - Den změn. Po dnešní noci, kdy se náramek opět zbláznil a měřil úplné blbosti jsem se rozhodl změnit výrobek a inspiroval jsem se u kolegy, který byl spokojen s Fénix 5tkou. Nový kus nutno vyzkoušet. Takže si uděláme cestu z práce zajímavější - procházka s drobným popobíháním. 10km trasa za hodinu a 32 minut. Dobrý startovací čas, od tohoto se můžu odpíchnout. Vím že těch 10km nějakým způsobem dám - ano, tempo nebylo nic moc, ale alespoň jsem si vyzkoušel vzdálenost.

Sobota - dnes se pokusím o trasu, kterou jsem zkoušel se syny. Takže 4,4 km s cílem pod půl hodiny. Volba tempa je jednoduchá. Poběžím co to jde a uvidí se, statistiky budu hodnotit až po doběhu. Domů přibíhám s krásným časem 24 minut 10 vteřin. Je pravda, že pocity jsou takové, že druhý den se asi ani nehnu, ale to se uvidí. Jdu si prostudovat statistiky - musím přiznat, že statistik je docela dost a i přehledně urovnané. To, čeho jsem se nejvíc bál - přetěžování jedné strany - se nepotvrdilo. Vertikální poměr i vyváženost kontaktu se zemí je vyrovnané. Tempo jsem držel skoro po celou dobu stabilně, tep vyletěl raketově nahoru a držel se ve snesitelných hodnotách 157 tepů +-3.

Čas, který jsem si vyhradil na běh / chůzi, tak trávím i přemýšlením nad sám sebou, tak jsem zvědav, co z tohoto segmentu, který jsem dlouhodobě zanedbával bude.

Tímto týden uzavírám s vidinou lepších zítřků. Tento týden mi dal hodnoty od kterých se můžu odpíchnout. 10 km v poklidném tempu jsem schopen zdolat. 5ti km tréninky budou ideální pro zlepšení.

Autor: Michal Okrouhlík | úterý 26.6.2018 13:33 | karma článku: 6,47 | přečteno: 240x
  • Další články autora

Michal Okrouhlík

Úspěšná registrace - víc štěstí než rozumu

Dnes byl spuštěn nový systém pro registraci na očkování našich seniorů. Jak probíhala registrace? Na co se těšit při druhé a třetí vlně přihlašování?

15.1.2021 v 9:35 | Karma: 16,09 | Přečteno: 512x | Diskuse| Společnost

Michal Okrouhlík

Den má sice 24h ale zdravotníci potřebují i odpočinek

Co ještě naložíme za povinnost na přetížené odvětví bez zásadní pomoci? Jaký je vlastně očkovací plán z pohledu informací, které má zatím laik k dispozici? Co vše ještě můžeme doktrorům hodit na bedra, aniž by se položili?

16.12.2020 v 13:34 | Karma: 13,40 | Přečteno: 329x | Diskuse| Politika

Michal Okrouhlík

Osm dní, jedenáct dní, měsíc, dva....

Kolik času je ČSSD ještě ochotna si nechat kálet na hlavu a bude přihlížet na ohýbání ústavy? Když už jim nevadí trestně stíhaný premiér vymezí se proti prezidentovi, který si opět ústavu vykládá jako cár papíru?

4.7.2019 v 17:36 | Karma: 10,99 | Přečteno: 230x | Diskuse| Politika

Michal Okrouhlík

Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!"

Proč je stále tak početná skupina lidí, kteří nevidí - nebo nechce vidět, co vše se skrývá v několikaletém "obviňování" současného předsedy vlády?

3.6.2019 v 10:04 | Karma: 40,70 | Přečteno: 6311x | Diskuse| Politika

Michal Okrouhlík

Inkluze obráceně

Text reaguje na "Stát nepodporuje mimořádně nadané děti. Z peněz na inkluzi dostaly zlomek" Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/stat-nepodporuje-nadane-deti-inkluze-skola-inteligence-vysoke-iq.A190518_155312_domaci_fort

20.5.2019 v 9:18 | Karma: 12,50 | Přečteno: 729x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Seniorka po pádu z tramvaje zemřela, z jejího usmrcení policie obvinila řidiče

24. dubna 2024  13:51

Obviněním řidiče tramvaje z usmrcení z nedbalosti skončilo po více než půl roce vyšetřování loňské...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  13:49

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Spolužáka kopali i bili pěstmi, za surové napadení dostali mladiství podmínku

24. dubna 2024  13:34

Okresní soud v Děčíně rozhodl o podmíněných trestech pro dva mladistvé, kteří loni v září brutálně...

VIDEO: Londýnem běhali splašení královští koně. Vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 851x
Osoba se zdravým duchem a zdravou soutěživostí v těle. Sdílené zážitky se občas lépe prožijí, proto jsem se rozhodl si občas něco napsat.

Seznam rubrik