Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, v páte probéhně šaškárna, ale bude to jen pokračování té, která už byla nastartována dřív.R^

0 0
možnosti
LC

K Pirátům se už vyjádřil níže pan Šimčík no a to KDU-ČSL, TOPka, STANkaři, to je pravice asi jako já jsem kosmonaut. Ještě se taky mrkněte do nějakého slovníku co to je ten imperialismus/imperialisté. Jinak ale v celku souhlas.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Piráti a pravice..., jasně a kůň je vlastně drůbež. :) Ale to je vlastně fuk, jinak s Vámi celkem souhlasím, akorát si myslím, že i ta opičárna, kterou platíme, patří k demokracii. Jen ať pěkně pánové dodrnkají do Sněmovní a schůzují, však jim to neuškodí. Od čeho jiného jsou, ne? :) Přeji hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Sociální demokracie postupovala zcela v duchu "ptejte se mě na co chcete, já na to chci odpovím". Ve sněmovně se bude, pokud to ještě někteří neví, hlasovat o vyslovení nedůvěry vládě, důvěra už byla jednou odhlasována, takže lze jenom negovat. Sociální demokracie svoji situaci vyřešila opravdu šalomounsky, nezúčastní se jednání o nedůvěře, protože by tak hlasovali sami o sobě jako že jsou to i oni, co zklamali parlament. Vyslovit nedůvěru jen Andrejovi prostě nejde. Rozpuštění sněmovny je daleko silnější trumf než nějaké vyslovení nedůvěry, po kterém by následovalo další půlroční sestavování vlády, vláda bez důvěry, ... a Andrej by si dál dělal co by chtěl. Sám jsem zvědavý, jak se k tomu "demokratický" blok postaví.

0 0
možnosti
JL

Nekdy, za panovani Antonina Novotneho, byval vanocni pozdrav:

Jeden krok kupredu, dva kroky zpatky

ho.no je k dostani, vesely svatky

Vzpomel jsem si na toto prani protoze svatky vanocni se kvapem blizi.

0 0
možnosti
PK

Jen na okraj, kdysi jsem četl zde blog od, v té době známé ekonomky a ředitelky společnosti Next Finance Markéty Šichtařová, ale ta v politickém spektru ČR pravicovou stranu neodhalila, nemám důvod ji nevěřit.

1 0
možnosti
Foto

No, Šichtařová je opravdu kapacita hodná následování. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 851x
Osoba se zdravým duchem a zdravou soutěživostí v těle. Sdílené zážitky se občas lépe prožijí, proto jsem se rozhodl si občas něco napsat.

Seznam rubrik